Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AF

Včera jsem viděla debatu na ČT 24.

P. Moravec ať prosadí rekapitulační debatu s minulými čelními politiky, to oni ať skládají účty občanům, kam zašantročili finance, jak s nimi nakládali a plýtvali !

To by lidi téhle země velice zajímalo, né aby tyto skutečnosti v tichosti zapadly a po nich potopa. Moravec si v debatě na Babišovi " honil triko" a podroboval ho výslechu jako zločinci, na samém začátku jeho nástupu do politiky. A během debaty stále  připomínal ( VM), jak každou vteřinu roste státní dluh a A.Babiše vlastně zdržoval od práce !

Bylo to darebáctví v přímém přenosu.

Mám za to, že Babiš je v současné době nejdůvěryhodnějším politikem naší scény, takže svými logickými a jasnými odpověďmi  VM stejně převálcoval R^

VM na něho nemá Rv, protože Kalouska takovému výslechu nepodrobil !!

6 2
možnosti
VT

No, odpoledne musím zalovit v archívu ČT a podívat se na to. Včera bohužel nebyl čas, ale co jsem slyšel od kolegů, tak Moravec byl prý docela nešťastný z Babiše, nevěděl co s nim. :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3506x
Jsem spokojený restituent.
Když nerozumíte článkům nebo s nimi nesouhlasíte, určitě to není vaše vina a raději je ani nečtěte. Nevěřte všemu, já totiž strašně kecám.


Osobní blog
www.jansustek.cz

Seznam rubrik