Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Jak povídám, souruh restituent ztratil po volbách téma a teď se ještě ukájí na posledních " ostrůvcích " .....;-D Já věřím, že strašně nenávidíte ODS, ale pozapoměl jste na ostatní korupčníky počínaje Grossem a Špidlou přes celouřadu dalších socanů až o dnešní stav - Rusnok, Zeman a spol ......;-D

12 5
možnosti
LC

.........Košťále , můžete mně sdělit čim se provinil  Špidla ? co provedl Rusnok se Zemanem ? - nejsou vám sympatičtí , to není se zlodějnou v řadu miliard srovnatelné , to spíše vy nenávidite ony socany , na které nemáte nic , než jen tu nenávist!!!!!!!..........:-P:-P

0 0
možnosti
AS

A21d81a55m 65S77t10a12v60a

12. 2. 2014 17:54

"Ištvan je škůdce demokracie a kriminalizuje politiku": Šustku, prvně s vámi souhlasím!

19 10
možnosti
MM

Je to divný, ale já tentokrát taky.

8 2
možnosti
Foto

Máte recht autore, na ministerstvu vnitra, nyní sedí jiní kádři, jen ten ministr je taky "doktorant" plzeňských práv. A krÿtí tam nyní mají jiní grázlové - kamarádi a podporovatelé Zemana (už se ostatně snažili zametat) a nyní budou mýt krýtí i ti z ČSSD. A bude legrace to sledovat. Možná pustí i Rátha. R^ ;-D

6 4
možnosti
RH

Jsem pro. Takže čekám vyšetřování Klausové, Rusnoka, Fischera, všech náměstků ministrů a všech členů výborů.

9 1
možnosti
AS

A80d52a81m 95S10t46a85v11a

12. 2. 2014 17:59

"Takže čekám vyšetřování Klausové.....: Mě by zase zajímalo, jakéže to peníze dostal Václav Havel za prodej majetku, který restituoval. Kdo jen mohl tenkrát mít ty stamilióny?

15 2
možnosti
AF

R^ jen tak dál, ať u nás mafiánské způsoby přestanou lidem diktovat !

Konečně tu máme někoho takového, jako je p.Ištván a jeho tým ![>-]

10 8
možnosti
Foto

a škoda, že církev už nemůže restituovat kostel sv.Anny na Starém Městě pražském

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3506x
Jsem spokojený restituent.
Když nerozumíte článkům nebo s nimi nesouhlasíte, určitě to není vaše vina a raději je ani nečtěte. Nevěřte všemu, já totiž strašně kecám.


Osobní blog
www.jansustek.cz

Seznam rubrik