Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chtělo by to vyjmenovat politické trafiky i jiných vlád.

1 0
možnosti
Foto

proště...JO a karmaR^:-)

2 0
možnosti

J20a43n 15Š56u70s90t81e11k

13. 2. 2014 14:19

Tak tady musím zareagovat. Vážený pane Šíšo, vy si dovolíte veřejně dát "třídnímu" nepříteli karmu? 8-o Ještě napište, že se Vám líbí moje 

Electra Glide Ultra Classic FLHTCU z roku 2008 a spolknu cigáro. Pokud to myslíte upřímně, tak smekám. JaŠ

0 0
možnosti
Foto

Uviděl jsem ten provokativní nadpis a jméno blogera. Ani jsem sem nechtěl chodit, Ale světe div se. Pane Šustek, poprvé ode mne dostáváte karmu. Že bych Vás podcenil nebo je to provokace která se nějak vyvine?:-)

Pro pana Hanniga: Komunisty ani ODS jsem nikdy nevolil, vychc.nky nesnáším.

4 0
možnosti

Ištvan je lempl, Šlachta diletant a Nečas chudinka. Tohle kolo vyhrál Janoušek, Dalík a jiní................

3 3
možnosti
Foto

P24e29t96r 22H41a36n49n71i88g

12. 2. 2014 23:19

Docela by mne zajímalo, jestli pan bloger v minulosti volil ODS. Je mi líto, že je naši národní zvyklostí kopat do těch, které jsme dříve adorovali. Tak jako ti největší bolševikobijci byli dříve členové státostrany, tak bývalí voliči ODS kopou nyní do zbytku věrných, když už všichni ti vychc..kové jsou z ODS jinde.

4 1
možnosti

Pěkně napsáno,souhlasím a karma!

11 4
možnosti

Myslím, že o kriminalizaci politiky jít nemůže. Politik, který ve svém pocitu nepostižitelnosti nikdy nejednal ani trochu protizákonně se zdá být v ČR zcela vyhuben. Mám pocit, že kriminalizovat něco, co se už často kriminálně chová snad ani nelze.

11 4
možnosti

Politická "korupce" se děje už "od mamuta" na celém světě, kromě několika výjimečných států. Ti, kteří dnes tleskají, mohou být překvapeni, že zítra bude zatčen jejich oblíbený politik. Rittig a Janeček jsou na svobodě. Žádné zlato a miliony v trezoru neexistují. Pořád vám nedochází, že žádný trestný čin nebyl ani u sedmi statečných? A Ištván stále a stále vyšetřuje a vyšetřuje... Že Ištván jedná protizákonně a protiústavně, to nikomu nevadí? Soudružka Benešová skutečně podporovala justiční mafii, protože udělala zákon, že státní zastupitelství se může zabývat o kauzami, které patří do jiné oblasti. Soudružko Benešová, stydte se! Až někdo v létě pojedete na Kanáry, pozdravujte tam Rittiga a Janečka. Je bláhový, kdo věří, že někdy budu zatčeni. Prý kvůli nim vznikla tato kauza...

9 5
možnosti

Vy modří ty stejné bláboly opakujete pořád dokola jako kolovrátek, to samé dnes říkal Mareček Bendů v UK. Tiskovka ODS byla dnes něco nehorázného -  vyhrožování, urážení, zastrašování.

9 6
možnosti
Foto

...a Šustek je spokojený restituent.;-D

7 3
možnosti

No mate pravdu, s tim se neda nic delat. ODS je vlastne takova Matrjoska. Z puvodni velke a barevne cas vytahuje mensi a mensi, svetle barvy postupne nahrazuje sed ubohosti a spiny.

13 4
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3506x
Jsem spokojený restituent.
Když nerozumíte článkům nebo s nimi nesouhlasíte, určitě to není vaše vina a raději je ani nečtěte. Nevěřte všemu, já totiž strašně kecám.


Osobní blog
www.jansustek.cz

Seznam rubrik